2009. június 15., hétfő

...akkor kellene igazán aggódnunk!

Egy honlap...

"Év elején londoni buszokon a következő hirdetés jelent meg: Probably there is no God, now stop worrying, enjoy your life! (Valószínűleg nincs Isten, hagyd abba az aggódást, élvezd az életed!) A kampány folytatódott más városokban is. Nézem a reklámot, oké, nem kell aggódnom, élveznem kell az életem, minden reklám erről szól. Az egészséges, a stresszmentes életről, a wellnessről, a megnyugtató befektetésekről. Az élvezet, a „légy laza” kultúrájáról. Ma mindent élvezni kell, a kólától az időjárásig, az utazásoktól a sportig. Szinte nincs márka, amit ne ezzel adnának el. De hogyan kerül Isten egy üdítőreklámba? Mi köze az élvezet vallásának Istenhez? Nincs Isten, enjoy Cola? Nincs Isten, enjoy the weather (sportreklám)? Talán valami kutatás kimutatta, hogy az istenhit miatt fogy kevesebb kóla vagy cukorka? És a cégek elhatározták, hogy véget vetnek ennek? Vagy nem elég az élvezet vallásának termékekkel való, napi egymilliárd másodperces hirdetése, még külön is mondják, hátha nem értjük? (...)"
(Forrás: Ha nem lenne Isten... és ahol találtam ZoliTesó webnaplója)

És még néhány hír a témában a Magyar Kurírról...
2009. január 10. 12:02 - Ateista hirdetések Londontól Madridig
2009. január 17. 14:16 - Megtagadta az „ateista busz” vezetését egy angol buszsofőr
2009. január 20. 14:45 - Genovában nem indulnak útnak az „ateista buszok”
2009. június 9. 12:51 - A bécsi közlekedési társaság elutasítja az ateista reklámokat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése