2009. november 22., vasárnap

Krisztus Király ünnepe

Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat

(Forrás: The Obelisk - Szent Péter tér)

Krisztus Király vasárnapja az egyházi év utolsó vasárnapja.
Magyar Katolikus Lexikon

A már megboldogult augsburg-i érseket, Josef Stimpfle-t sok támadás érte, de mindig megőrizte nyugalmát és jó kedélyét. Egyszer megkérdeztem tőle, hogy mi nyugalmának a titka, mire ő ezt válaszolta: “Én úgy nézem az életet, mint páros táncot. Amikor két ember együtt táncol, akkor mindig az egyik vezeti a táncot, a másik pedig követi őt, egyébként letaposnák egymás lábát. Rájöttem arra, hogy Isten az, aki vezeti a táncot, ő rántott bele engem is a táncba, én csak hagyom magam vezetni tőle.”
Josef Stimpfle érsek
(1916-1996)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése