2011. január 4., kedd

Csend... Bizalom... Boldog Új...

Isten a csendben él?
Nem.
Isten benned él, csak csendbe van

- o -

Szerető Isten, szilárdan hiszem, hogy Te őrzöl minket, akik Benned bízunk,
és semmi sem hiányozhat, ha mindenben Rád hagyatkozunk,
ezért elszántam magam, hogy a jövőben nem aggódom,
és minden gondomat Rád bízom.
A reményt életem utolsó pillanatáig őrzöm.
Keressék csak mások a boldogulást vagyonukban, talentumaikban.
Bízzanak életük tisztaságában, önmegtagadásuk keménységében,
jócselekedeteik nagy számában, imájuk mélységében:
Engem a Beléd vetett bizalom tölt meg reménnyel.
Szilárdan bízom benned, és minden reményem beléd helyezem
"Benned bíztam, Szerető Isten, ne engedd, hogy szégyent érjek."
Túlságosan is jól tudom, hogy gyenge vagyok és állhatatlan.
Ismerem a kísértés erejét a legerősebb erény ellen is.
Láttam csillagokat hullani, és világom alapjai megroppantak.
Mindez nem aggaszt.
Még benned bízom, minden csapástól megóvsz,
És bizalmam biztos, hiszen rád támaszkodom.
Te táplálod rendületlenül erényemet.
Remélem ezért, hogy nem engedsz el, amikor megtévesztem magam.
Remélem, hogy megőrzöl a gonosz csalóka támadásai közepette.
Remélem, hogy gyengeségemben legyőzöl minden ellenséges erőt.
Remélem, hogy szereteted irántam soha el nem múlik,
És hogy szüntelen szeretni foglak téged.
"Benned bízom, Szerető Isten, ne engedd, hogy szégyent érjek!"

Szent Claude de la Colombiére Sj

- o -



Kegyelmekben gazdag Boldog Új Esztendőt kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése