2009. május 29., péntek

Szólások...

Eddig jó. - mondta a zuhanó optimista a második emeletnél.

Miért van a mókusnak hátul a farka? Mert a mókus elől van

Te is skizofrén vagy? -Igen. -De jó akkor má négyen vagyunk

Mikor szelíd a kannibál? Ha a tenyeredből eszik!

Nem szenvedek elmebetegségben. Minden percét élvezem.

A legrosszabb dolog a világon az, amikor a hülyeség szorgalommal párosul.

Nekem úgy tűnik, az élet elég hosszú, csak nem elég széles.

Csak egyszer vagyunk fiatalok, utána már más mentséget kell találnunk.

Ez most már örökké jó lesz egy darabig.

Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már majdnem gömb.

Az élet folyamatos harc. Délelőtt az éhséggel, délután az álmossággal.

Ha nem volna amnéziám, tudnám miért van ez a "dézsá-vü" érzésem.

Olyan bizonytalan vagyok. Vagy mégsem?

Reggelizni mentem. Ha nem jövök meg 12.30-ra, akkor ebédelni is

Amikor megszülettem, annyira meglepődtem, hogy másfél évig meg se szólaltam.
(Gracie Allen)

Ha megéred a százat, akkor megúsztad. Nagyon kevesen halnak meg százéves koruk után.
(George Buns)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése